perjantai 18. marraskuuta 2016

A Farewell Song

Viimeisiä viedään Jurvan perämetsässä, Sedun Graafisella linjalla. Enää kaksi tehtävää ja oon vapaa jatkamaaan eteenpäin kera Graafisen suunnittelijan paperit. Ajatuksena siis lähteä kohti Seinäjokea viettämään työttömän elämää, kunnes löydän töitä :D Ja jos suunnitelmat paremman puoleni kanssa pitää, muutetaan luultavasti yhteen keväällä! How awesome is that? :3

Muuten kuuluu ihan hyvää, vähän on stressiä ilmassa itse kullakin, mutta eiköhän tämä tästä joululomaan mennessä helpota. Oon tässä katellu kämppiä Seinäjoelta ja hoitanut koulutehtäviä siinä samalla. Onneksi ens viikoksi hermolomalle~ Tänään tosiaan illemmalla kokeilemaan Overwatchia (Hyped!!).

Nimen muutoskin kävi varsin onnistuneesti, se on nyt virallisesti Miro Nicholas :) Olen iloinen. Huvittaa kun kävin polilla, ja sovittiin mun hoitajan kanssa että saan hormonit kunhan valmistun. Sit se kysy multa että millasia uutisia aion viedä kotiin tältä käynniltä ja tuumasin että "no kai mä sanon niille etten saanu diagnoosia vielä." Ja se kysy et miksi mä niin sanoisin ko sain sen diagnoosin :D Vähä-älyisenä on kivaa :DDD

Aivan, ja kesällä löysin sellaisen kivan otuksen jonka kanssa oon tosiaan saanut jakaa hyvin paljon asioita, niin hyviä ko huonojakin. Ollaan tunnettu jo useempi vuosi, mutta tosiaan nyt sitten päädyttiin olemaan yhdessä monien hassujen ja vähemmän hassujen tapahtumien kautta. Olen kiitollinen että hän jaksaa mua kaiken tän paskan keskellä mitä on ollut ja on edelleen <3

Tässä siis me, mäkin oon hieman muuttunut ajan kuluessa :D Katsokaa tätä pinkki tukkaista ihanuutta!

Ja siis no tuota, pitäis kai päivittää munkin pärstäkerrointa tänne :D muutoksia on tapahtunut ja tulee tapahtumaan.

  Tässä siis pärstäkuvaa, mulle laitettiin rastat about viikko sitten :3

Ens kuussa olis sit suunnitelmissa lähteä Helsinkiin hakemaan uutta tatuointia, Pretty in Inkillä on tämmönen kampanja jossa he tekevät 100e yhen näistä ykkösgeneraation Pokemoneista ja minähän säntäsin ryminällä Bulbasaurin perään. :D Samalla meen sitten kattomaan äitiäkin, lupasin olla sen luona koko viikonlopun, katsotaan mitä tapahtuu. Olishan se kiva että meillä ois hyvät välit, mutta se on sen verran kovan työn takana että empä tiedä. 
Täytyis varmaan taas sitten muuton jälkeen jonkin sortin kämppäesittely-rähjähdystä :D Noh, täytyy nyt varmaan lopetella. Koitan alkaa päivitteleen vähän useemmin tännekkin, ja ajattelin alkaa kuvaamaan lyhyitä videoita mun päivästä :) 

Kuva on vanha ko taivas, mutta näytän Tumblr-pojalta xD
 
Mut löytää myös somesta!! 
Instagram: Laika.comehome
Snapchat: Laikaisdead
Kik: Laika.comehome

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti