keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Sphinx and the Cursed Mummy

Well hello. En oo taas pitkään aikaan kirjotellu. Tosin, nyt oli pakko, koska älysin, että yksi mun lapsuuden (ja nykyisydenki) lempipeleistä on katoamassa. Juuri kukaan ei tiedä tästä pelistä, vaikka se on aivan loistava eikä se koskaan saanu ansaitsemaansa huomiota. Tää peli ilmestyi samaan aikaan ko Halo, voitte arvata kumpi huomattiin. Tän pelin molemmat "valmistaja firmat" on kaatunu. Mä ite ostin Playstation 2 konsolin alunperin pelkästään tän pelin takia. Toki onhan sitä nyt tullu hankittua muitakin pelejä :D

Tää kyseinen peli on siis ilmestyny Playstation 2, Xbox ja Gamecube konsoleille, joten pliis, jos teiltä löytyy kotoa joku edellä mainituista konsoleista, ettikää tää peli käsiinne ja kokeilkaa. Jos yhtään pidätte seikkailupeleistä höystettynä puzzleilla niin tää on teidän peli. Mä mainostan tästä vaan, koska en halua että se katoaa vielä. Ja mä painotan että tästä pelistä ei oo tulossa re-makea yhdellekkään uudelle konsolille, koska kaikki tän pelin koodi yms. on luultavasti menetetty. Also, tää peli ei koskaan saanut jatko-osaa, vaikka oon kuullu että se loppuu aikamoiseen cliffhangeriin. Ite en oo siis vielä ehtiny pelata tätä loppuun. Heitän tähän viel linkin:

Sphinx and the Cursed Mummy wiki

Also, Traileri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti