tiistai 8. heinäkuuta 2014

Transmen are real men too!

Oh god siit on kauan ko kirjotin viimeks :(
Mutta oli mul jotain asiaakin. Nyt siis avaudun ja ihmettelen ja koitan tän tekstin kautta miettii asioita. (angst-varo)

Siis joo. Edelleen mua vaivaa tää trans juttu. Haluisin siis olla mies/poika ja mua ahdistaa se et mulla on rinnat. Haluisin niist mahd. nopeesti eroon, mutta se nyt ei sitten taas oo ihan niin helppoa. Siis mua ihan tosissaan AHDISTAA mun rinnat. Otan paineit siit jos näytän naiselliselta koska en halua näyttää. Alkaa taas tuntuu etten lähe minnekkään ilman binderii, vaik sekään ei oo kovin hyvä vaihtoehto koska ei oo kunnon binderii ja pelkään et mul sattuu jotain (älkää lapset bindatko ideaalisiteellä). Toinen on, et häpeen mun hiuksii. Ne on aivan liian pitkät mun makuun. Mut jos leikkaan nii mun naama näyttää pyöreeltä Dx (ja tiedän että miehilläkin voi olla pitkät hiukset, ne nyt vaan saa mut näyttämään enemmän tytöltä.) Lisäks otan paljon paineit siit, et haluisin olla laiha. No ok, en mä nyt lihavakaan oo, mut on mulle tommonen "söpö" pömppis ilmaantunu jostain. Oon myös tosi epävarma ittestäni ja itsetunto on taas tosi alhaalla :/ Ja mua ärsyttää, kun esittäydyn uusille ihmisille nimel Miro, nii ne luulee heti Miraks... Mut nyt en keksi enempää sanottavaa, ja taidan mennä syömään iltapalaa :'DD Kyllä tästä selvitään, on sitä pohjamudissa rämmitty ennenki.

-Miro kiittää ja kuittaa-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti